KATEGORIA: 3*
REGION: North Male Atoll
OPIS:
hotel:
lokalizacja: 38 km od lotniska w Male-MLE.
kategoria hotelu: 3*
kategoria lokalna hotelu: BRAK
opis hotelu:
Data otwarcia: 2021 r. Odnowiony w 2022 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, basen.
internet: - Wi-Fi w hotelu bezpłatne
plaża: Przy hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
pokoje: Zlokalizowane są w 1 budynku:
- budynek główny (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
- pokoje sky dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
- pokoje sky deluxe island view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje sky family z 2 sypialniami dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
- suity sky z 2 sypialniami dla max. 6 os.: salon, jadalnia, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
Wyżywienie: - restauracja główna / restauracja a la carte, bar
śniadanie: - śniadanie (07:30-09:30)
śniadanie i obiadokolacja: - śniadanie (07:30-09:30), kolacja (19:30-21:00)
śniadanie, obiad i kolacja: - śniadanie (07:30-09:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:30-21:00)
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa
z myślą o dzieciach: - krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
aktywnie i animacyjnie:
płatne: - sporty wodne na plaży
dodatkowe informacje: Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Uwaga!: - Hotel nie serwuje / nie sprzedaje alkoholu
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym - w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Uwaga!: Transfery wodolotem (ang. seaplane) z i na lotnisko Valena na Male (MLE) są ograniczone czasowo. Aby transfery do i z hotelu mogły być zrealizowane, przylot pierwszego dnia na Male musi odbyć do godziny 14:00, a wylot powrotny z Male po godzinie 09:00. Prosimy uwzględnić daną informację przy wyborze przelotu podczas dokonywania rezerwacji
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
Aktualizacja opisu: 08.02.2024 16:08
usługi dostępne w hotelu: Wi-Fi
Serwis plażowy
Sporty wodne